Trainingen

Waarom laat u de mensen van uw organisatie trainen?
“Neuzen” in dezelfde richting.
Het “wij” gevoel stimuleren.

Optimaliseren en verbeteren van effectiviteit en efficiency in de werkwijze.

Verbeteren van de kwaliteit van de gesprekken die uw medewerkers
(klanten, collegae, leveranciers, etc.) voeren.

De basis van elke training is: Communicatie? Het middel op weg naar succes!
Communicatie vindt 24 uur per dag plaats; op de werkvloer, thuis, kortom overal.

Communicatie is vooral luisteren. De ontwikkelingen in de markt vragen daarom en het wordt dus steeds belangrijker om kwalitatief bij te blijven en te kunnen anticiperen. Hieronder vindt u een overzicht van de trainingen die wij voor u verzorgen.

- EFFECTIEF DEBITEURENBEHEER

Deze tweedaagse training is bedoeld om uw medewerkers op de afdeling debiteuren-administratie effectiever en efficiënter de debiteurenportefeuille te laten beheren.

- JURIDISCHE ASPECTEN DEBITEURENBEHEER

Deze tweedaagse training is bedoeld om praktisch toepasbare juridische kennis met betrekking tot debiteurenbeheer op te doen en te vergroten.

- INZICHT IN DE BALANS

Deze tweedaagse training is bedoeld om uw medewerkers op een juiste en effectieve wijze een balans te leren interpreteren. Dit, om risico’s eerder te kunnen inschatten en daarop te anticiperen.

- CREDIT MANAGEMENT "IN ONE DAY"

Deze ééndaagse PRAKTISCHE training heeft als doel uw medewerkers op de afdeling debiteurenadministratie inzicht te geven in het werkveld en een aantal praktische tips mee te geven zodat dit direkt in het werk kan worden toegepast.

Voor nadere informatie of een vrijblijvend gesprek kunt u uiteraard bellen of een e-mail sturen.