Administratieve dienstverlening
Uitgangspunt van onze dienstverlening is het volledig verzorgen van uw administratie. Dit betekent dat u periodiek de administratie bij ons inlevert, waarna wij voor de invoer in de computeradministratie zorgen.
De dienstverlening van SF Business Solutions omvat een breed scala van administratieve diensten, waaronder:
- salarisadministratie
- facturering
- debiteurenbewaking
- voorraadadministratie
- privé-administratie
- opstellen van jaarrekening/jaarverslag
- opstellen tussentijdse rapportages
- ondersteuning op gebied van administratie en management
- advisering op administratief gebied
SF Business Solutions biedt u de volgende diensten voor belastingzaken:
- Inkomsten- en vermogensbelasting
- Vennootschapsbelasting
- Omzetbelasting
- Loonbelasting
- Dividendbelasting
- De werkzaamheden worden verricht voor BV's, MKB-ondernemers en particulieren.
Voor nadere informatie of een vrijblijvend gesprek kunt u uiteraard bellen of een e-mail sturen.